Uyduruk Tatlar

Nutella ile Milföy Rulo lezzeti

0

Oldum olası hem pratik, hem de lezzetli şeyleri sevmişimdir. Çalışan bir annenin çocuğu olarak büyüdüğümden, baklava açılan bir evde büyümedim. Ergen dönemlerimde, henüz evi toparlamadan dışarı çıkamayan ya da yemek pişiren 13 yaşında arkadaşlarım varken, ben ne ev temizliği, ne de yemek pişirme gibi olaylara hem seyirci kalmış, bu devri sadece toz alarak (onu da annem ikinci kez üstünden geçmek zorunda kalırdı) kapadım. Ailece lezzetli şeyler yemeği sevdik, mutfakta gün öldürmek, habire temizlik yapmak gibi aktivitelerden hep uzak durduk. Bunun iyi bir şey mi, kötü bir şey mi olduğu kişiden kişiye değişir.

İşte bu tarif 10 dakika ile mutluluk ve şımarıklık duygusunu hissettirecek türden. Çok kolay, çok lezzetli, çok pratik. Evde geçireceğiniz bir gün, mufağa gidip-gelip bir şeyler atıştırmak, ya da salonda ki sehpanın üzerinde tutarak herkesin atıştırmasını sağlamak için yapabilirsiniz.

Malzeme

1 paket milfoy

Milfoy başına bir tatlı kaşığı nutella

Fırın

Tüm ihtiyacınız bundan ibaret. Milföyleri oda sıcaklığında beklettikten sonra, her milföy’e bir tatlı kaşığı nutellayı kalın bir bıçak yardımıyla sürün, ardından milföyü rulo yapın. Kızgın ve yüksek dereceli fırında pişirin. Soğuduktan sonra bir sepet’e yerleştirin ve oturma odasında kaderine bırakın :-) Dilerseniz fırına atmadan önce üstüne yumurta sarısı sürüp daha güzel görünmesini sağlayabilirsiniz, ben kullanmadım.

Ben fırın’ın ızgara kısmında altlı üstlü çevirerek pişiriyorum, böylece pişirdiğim aliminyum tepsiyi yağlamaya gerek kalmıyor.

0 yorum :

Yorum Gönder